Historie a organizace

Tuplex Group

Polská republika, Ruská federace, Česká republika, Slovenská republika, Maďarská republika, Bulharsko, Rumunsko, Srbsko.

Obchodní spolupráce
Neustále se snažíme předvídat potřeby našich zákazníků, vycházet jim vstříc a budovat silné obchodní partnerství. Využíváme proto znalosti a zkušenosti získané během 20 let spolupráce s vedoucími chemickými společnostmi v celém světě. Mezi naše dlouhodobé dodavatele patří nejvýznamnější výrobci jako např. Alcoa, Altuglas, Avery, BASF, Bayer, Ferrari, Sabic a 3M.

Snahy ke konstantnímu zvyšování kvality naší nabídky přispívají k dynamickému rozvoji organizace a jsou její největším aktivem. V souladu s naším motem “Investujeme v náš úspěch” jsme přizpůsobili naši obchodní a platební politiku potřebám našich zákazníků. Zákazníci jsou obsluhováni přímo v našich pobočkách umístěných v pečlivě vybraných regionech a současně jsou navštěvováni ve svých provozovnách odbornými konzultanty zajišťující profesionální technické poradenství.

Náš tým
Tuplex tvoří skvělý tým lidí, kteří neustále zdokonalují své činnosti. S plným nasazením se koncentrujeme na osobní rozvoj každého z nich i na zdokonalování veškerých pracovních metod. Spolu s nejvýznamnějšími světovými společnostmi organizujeme vzdělávací semináře pro naše zaměstnance a zákazníky.

Logistika a doprava
Veškeré Tuplex pobočky a skladové prostory vycházejí vstříc potřebám zákazníkům v daném regionu, tak aby zajistily co možná nejkratší termín dodání běžných materiálů.

Vlastní doprava umožňuje zajistit flexibilní a časově garantované rozvozy zboží zákazníkům

Doplňkový servis
Na základě požadavku zákazníků naši zaměstnanci připraví odpovídající formáty objednaných desek, případně je objednají přímo u výrobce.

Skutečný úspěch vyžaduje odvahu a neotřesitelnou víru v jeho dosažení. V roce 1990, kdy jsme s naší prací začínali, procházelo Polsko rozsáhlými ekonomickými i politickými transformacemi. Investování do plastických hmot bylo složité a pro dané období spíše výjimečné. V očích mnoha podnikatelů se jevilo jako velký risk. Povzbuzeni tvrzením jedné z filmových postav té doby „BUDOUCNOST JE V PLASTECH“ jsme se rozhodli toto riziko podstoupit.

Věříme, že sny by neměly být omezovány. Proto jsme od začátku našeho podnikání směřovali k naplnění cíle stát se celonárodní organizací s vedoucím postavením v tomto oboru. Přesně specifikované úkoly a jednotlivé kroky nám umožnily nejen tohoto cíle dosáhnout, ale i nastavit další směr rozvoje. Dnes již naše aktivity přesahují naše hranice. Vybudování evropské organizace a potvrzení pozice lídra na trhu plastických hmot ve střední a východní Evropě představuje novou výzvu v našem podnikání.

NAŠE SILNÉ STRÁNKY

  1. Vedoucí pozice na trhu
  2. Nejširší sortiment produktů pro výrobu reklamy, stavebnictví a další průmyslové obory
  3. Odborné technické poradenství
  4. Dostupnost produktů
  5. Přímé dodávky k zákazníkům
  6. Vysoce konkurenceschopné ceny

HISTORIE

Pobočky v PL - Poznań
1992

Firemní image dále posiluje
2001

Tuplex Bulharsko
2008

Certifikát "Solidna Firma"
2011

1990

Společnost Tuplex je založena rodinou Tulwin.

1992

Zakládají se první tři pobočky. Bylo položeno rozhodnutí dalšího teritoriálního rozvoje, které umožní být blíže k zákazníkům a rychleji tak naplňovat jejich potřeby.

1996-2001

Polečnost zaznamenává silný růst. Bylo otevřeno osm nových poboček.

2001

Sídlo společnosti je přestěhováno do Varšavy. Firemní image dále posiluje, logo je modifikováno.

2004

Společnost startuje mezinárodní expanzi. Pravní zahraniční společností se stává Tuplex Rusko.

2006

Tuplex získává certifikát ISO 9001:2000 a je patří mezi nejvýznamnější podniky v Polsku.

2007

 Jsou založeny další zahraniční společnosti – Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko.

2008

Začátek využití softwaru SAP.

2008

Založen Tuplex Bulharsko.

2010

Další dvě pobočky jsou založeny v PL.

OCENĚNÍ A CENY

  • The Eagles of Polish Construction in 2008, 2009 and 2010

  • 1st prize winner in the category of Building Materials Distribution

  • European Medal in 2008 and 2009 for private labels TU-PRINT, TU-FLEX, TU-BOND and TU-FOL

VIZE A STRATEGIE

Mise
Jsme tu, abychom naplňovali potřeby našich zákazníků a společně pak tvořili novou realitu.

Hodnoty
V naší společnosti podporujeme a odměňujeme tyto hodnoty: oddanost, upřímnost, spolehlivost, spolupráci a rozhodnost v uskutečňování našich cílů.

Cíl
Být lídrem v distribuci plastických hmot ve střední a východní Evropě.

Náš cíl je realizován prostřednictvím:

  • Teritoriálního rozvoje: 
    Předávání zkušeností a znalostí mezi jednotlivými zeměmi střední a východní Evropy
  • Produktového rozvoje: 
    Rozšiřování sortimentu o pečlivě vybrané materiály, zvyšování podílu na trhu u již prodávaných produktů
  • Rozvoje organizace: 
    Zlepšení organizace obchodní činnosti i logistiky a optimalizace jednotlivých procesů a postupů